tien nieuwe foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marleenran - WaarBenJij.nu tien nieuwe foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marleenran - WaarBenJij.nu

tien nieuwe foto's

Door: Webmaster

01 April 2007 | Nederland, Amsterdam

de tijd vliegt. Ik heb net het bericht van Ben en Marjo gelezen en zij hebben ook wel een beetje Rannenpech lijkt het. Mijn schoonzus heeft problemen met de luchtwegen en misschien ook van de hoogte. Antibiotica en weer terug in Araquipa. Het ziekenhuis waar ze is geweest is voor ons geen onbekend terrein. Het is wel jammer voor ze. Ze zijn in La Paz in Bolivia geweest, maar ook snel weer tereggekeerd vanwege hoogte en wat ongemakken. Ik ga nu even in mijn bestanden kijken wat voor leuke foto's ik er nu op kan zetten. Ed zit inmiddels in de auto naar Parijs en ik gebruik de zondagavond om wat computerwerk te doen. Op de achtergrond klinkt de Pekingexpresse, waarbij ze liften van Brazilië, Bolivia naar Peru. Het zit wel helemaal in de sfeer van deze pagina. Ik heb een mooie cd van een collega gekregen en daarmee is het goed mijmeren. groetjes Marleen.