yippee weer een vlaggetje - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van marleenran - WaarBenJij.nu yippee weer een vlaggetje - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van marleenran - WaarBenJij.nu

yippee weer een vlaggetje

Door: marleen

31 Augustus 2007 | Zwitserland, Bern

We waren natuurlijk al door Zwiterland gereden op weg naar Ed zijn ouders, maar ik was vergeten dat ik dat vlaggetje nog niet had. Op dinsdagochtend zijn we uit Turijn vertrokken om in twee dagen naar Nederland terug te rijden. Waarom als een gek door te rijden en we moesten trouwens nog twee accordeons ophalen in Terborg. Dus rustig door het Aosta dal gekacheld en toen door de Sint Bernardtunnel naar Zwitserland. In Martigny hebben we een heerlijke lunch gegeten. Even moesten we weer denken aan de kunstkoeien die bij het pompstation in gruyére stonden. Zouden we daar nog gaan stoppen of ...... We zijn redelijk snel door Zwitserland gereden, want er was daar het besef dat we anders vast zouden komen te staan in Basel en dat leek ons niet zo'n goed idee. Wat is het toch altijd netjes in Zwitserland. Je krijgt echt het idee dat ze daar het gras met een nagelschaartje knippen.