over tien minuten worden wij opgehaald - Reisverslag uit Lima, Peru van marleenran - WaarBenJij.nu over tien minuten worden wij opgehaald - Reisverslag uit Lima, Peru van marleenran - WaarBenJij.nu

over tien minuten worden wij opgehaald

Door: Webmaster

25 December 2006 | Peru, Lima

Het werkt als een speer. Wat leuk om te merken dat je zo contact kunt houden met het thuisfront en wat leuk dat jullie ook reageren. We zaten in het vliegtuig met een leerling van het Alfrink die samen met zijn ouders een rondreis ging maken door Peru. Ik had deze jongeman vorig jaar voor huiswerkbegeleiding gehad en daar begon moeder gelijk over dat het dit jaar toch niet meer zo goed ging. Moeder komt uit Polen en verwacht van haar zoon dat hij 4 tot 5 uur aan zijn huiswerk zit. Het is nooit af. Heel voorzichtig heb ik het onderwerp naar iets anders doorgesluisd. We zijn daarnet even ene rondje gaan lopen door de wijk en het is leuk. Jammer dat we niet meer tijd hebben, maar onze reis gaat verder naar onze kleine, grote nicht en haar broer. Het wordt nog spannend want volgens de agent worden de vliegtuigen op eerste kerstdag ruim overboekt, dus we moeten nog maar zien of we meekomen. Vandaar dat we ook extra vroeg worden opgehaald. We hebben heerlijk geslapen en het hotel is gevestigd in een soort oude villa met prachtig tegelwerk en heel veel hout. Erg smaakvol. Wij hadden kamers op het dakterras. Net alsof je in een heel klein huisje zit. Daarvoor een heerlijk zitje. Het is warm hier en daar moeten we wel even heel erg aan wennen. Ik ga mijn bagage ophalen. Veel liefs en we probere vanuit Arequipa een volgend berichtje te sturen. Liefs ook van Johan en Ed.
Marleen.