poging om nog wat foto's te plaatsen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marleenran - WaarBenJij.nu poging om nog wat foto's te plaatsen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marleenran - WaarBenJij.nu

poging om nog wat foto's te plaatsen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

het is inmiddels voorjaarsvakantie en ik heb soms met een beetje weemoed naar buiten gekeken van de week. Het waaide ontzettend hard waardoor de gedachten snel naar patagonië gingen. Daar hebben we ook veel wind gehad, maar wel met mooi weer en niet met zoveel regen zoals van de week. Ik ga proberen of ik wat foto's geladen krijg, want ik heb inmiddels ook de foto's van Johan
Ik was vergeten om dit bericht al te plaatsen voordat ik de foto's ging zoeken misschien moeten jullie even goed kijken maar er staan er 10 op om even een idee te geven van hoe het geweest is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 15 Dec. 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 175530

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

de wereld ontdekken.

Landen bezocht: