Thonon les Baines met de zon - Reisverslag uit Thonon-les-Bains, Frankrijk van marleenran - WaarBenJij.nu Thonon les Baines met de zon - Reisverslag uit Thonon-les-Bains, Frankrijk van marleenran - WaarBenJij.nu

Thonon les Baines met de zon

21 Augustus 2013 | Frankrijk, Thonon-les-Bains

Her club huis van Port Ripailles, we zijn als het ware thuis in Thonon bij Ed zijn ouders. Het is eenstukje frisser geworden, maar na alle warmte van de afgelopen weken is dat eigenlijk wel prettig. De geur van een versgebakken pizza komt in mijn neus, het is langzaam al een stjukje minder geworden. Ed en ik hebben vanavond een maaltijd gemaakt op onze cobb. Allemaal lekkere hapjes. Een cobb is een zuid Afrikaanse BBQ, maar dat had ik al geschreven geloof ik. Het leven kabbelt hier voort. Wij slapen in de daktent, want alle slaapkamertjes zijn bezet. Het slaapt eigenlijk wel erg lekker en het is, vooral in de ochtend, heel stil. Vrijdag vertrekken we richting het Nederlandse en dan zit onze omzwerving er weer op. Het is deze keer de trip van de ontmoetingen geweest. Ahmed in Heidenheim, WOLFIE in München, Herbert in Oostenrijk, nieuw contact in Ljubljana , Jelle en Nanja bij Ailefroide, Rob en Marielle bij de Drôme en de familie van Ed hier op het park. Er zijn ook nog een nicht met man hier. Veel zon, veel mooie dingen gezien, prachtige landschappen, lekker eten, lekker drinken, veelgezelligheid en heel veel beelden.......dus mijn honger is weer even gestild. Slovenië en Oostenrijk waren verrassend leuk.