nog nooit zulke grote sneeuwvlokken gezien - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van marleenran - WaarBenJij.nu nog nooit zulke grote sneeuwvlokken gezien - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van marleenran - WaarBenJij.nu

nog nooit zulke grote sneeuwvlokken gezien

Door: marleen

29 Februari 2008 | Noorwegen, Lillehammer

Dinsdag heeft Bent een vrije dag genomen en zijn we naar Hafjell ten noorden van Lillehammer gereden. Daar ligt een ski gebied waar je ook spullen kunt huren. Eerst hadden we regen, maar hoe verder we naar het Noorden kwamen, hoe meer sneeuw er kwam. Op de piste was heel veel ijs met daarop een heel klein laagje sneeuw. Mijn privé leraar gaf aan dat het absoluut geen goede ondergrond voor snowboarden was, dus ben ik aan de grond gebleven. Deels in het restaurant en deels al wandelend in de omgeving. De mannen hebben zowat alle afdalingen ondernomen. Doordat het een doordeweekse dag was, was het erg rustig en waren er voornamelijk Denen, Zweden en wat Nederlanders. Om een uur of twee kon je bijna niets meer zien. Sneeuwvlokken ter grote van kippe eieren dwarrelden er naar beneden. Ed had aan het einde van de middag zulke enorme pretogen!!!!! Op de terugweg, in de schemering bij Nannestad stonden daar tegen de bosrand drie elanden, twee volwassenen en een jong. Make the day.