Bergen in Noorwegen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van marleenran - WaarBenJij.nu Bergen in Noorwegen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van marleenran - WaarBenJij.nu

Bergen in Noorwegen

12 Oktober 2012 | Noorwegen, Bergen

Wat is het toch wonderlijk. Binnen twee uur sta je zomaar in Noorwegen. In het vliegtuig zoemt het Noors mij om de oren. Veel zakenlui die weer terug gaan naar huis. Maar ook families met kinderen. De herfstvakantie is hier vroeger. Altijd voelt het als een beetje thuiskomen. We zijn over Texel gevlogen alsof het zo moest zijn. De booreilanden in de Noordzee lijken wel kleine dorpjes. Wat een knoepers. Ed is voor zijn werk in Noorwegen en dat is een kans om niet voorbij te laten gaan. Rica hotel met zicht op fløyen. Om twaalf uur is het nog steeds druk. Morgen ga ik eens kijken of ik de stad nog terug ken Ooit ben ik hier regelmatig geweest bij de ouders van Synnøve. Nu zijn ze beiden al lang overleden.