Woensdag. Cheltenham, mooi stadje! - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van marleenran - WaarBenJij.nu Woensdag. Cheltenham, mooi stadje! - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van marleenran - WaarBenJij.nu

Woensdag. Cheltenham, mooi stadje!

15 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

Yes, daar is de zon! Weliswaar met af en toe een wolk, maar het weer is absoluut omgedraaid. Gisteravond reden we naar een pub genaamd "the tunnel inn" ergens in de bossen, door plassen bijna zo groot als kleine vijvers. Onze gastheer vertelde ons dat het de stamkroeg is geweest van de prinsen Harry en William totdat de paparazzi hier lucht van kregen en ze niet meer gingen. Het was druk. Zo leuk om Huw en Caroline weer te zien! Walter kende ze nog niet, maar we hebben een geweldige avond gehad. Ze hebben zoveel humor! Het eten was super lekker. Om half elf waren we weer terug in Cirencester. Bij het ontwaken
was het gelukkig droog. Na wat werk op school, soms wat chaotisch, met de bus naar Cheltenham. Een schilderrijk stadje. Ook de moeite waard om nog eens terug te komen. Een kleine fototentoonstelling met uitleg van de fotograaf, en dan de stad in voor foto's en shopping. Terug op school hebben we een goede briefing gehad voor de dag van morgen. Dat was ook nodig, omdat we alle zeilen moeten bijzetten voor een goede presentatie van twee jaar Comenius. Morgen komen er ook ouders en docenten naar de presentatie. Maar eerst zijn er nog workshops en moet er een berg werk verzet worden. We komen onze cultuurverschillen regelmatig tegen en ons thema: "bewaking down walls" is daar zeker van toepassing op. Straks gaan we naar een Thais restaurantje. Daarnet nog met Walter even ontspannen een drankje gedronken in een leuke pub. De tijd vliegt. Het is al weer woensdag.